[GNOME] Estat de la 2.24

Joan jodufi a gmail.com
dim set 23 11:24:11 CEST 2008

He decidit que és millor dividir :)

Adjunto la traducció, que està al 45% (principalment perquè són cadenes
traduides al GNOME 2.22).

Ara falten traduir 4 parts, aquestes són:

   - Novetats per al mòbil (28 cadenes)
   - Novetats per als desenvolupadors (28 cadenes)
   - Novetats en l'accessibilitat (25 cadenes)
   - Novetats per als usuaris (43 cadenes)

Jo m'agafo la part de novetats per als usuaris, a veure si algú pot fer
alguna altra part.

Per cert, cada part comença amb "What's New ..." i acaba en el següent
"What's New ...".

Salut,
Joan