[GNOME] Estat de la 2.24

dll set 22 12:40:16 CEST 2008

Bones Gil,

El 22 / setembre / 2008 00:53, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> Bones,
>
> En curt:
>
> - 1r de tot perdó per estar absent aquests dies, traslladar-se de pis,
> començar el curs, la feina etc etc no m'ha deixat massa temps :(

No cal disculpar-se, home. Ja sabem que tots col.laborem quan podem.

> - ja estem al 99%!!
> - s'hauria de traduir ASAP les notes de traducció [1]

Quin dia s'han d'entregar?

> - queda pendent que apliqui les correccions que heu anat enviant
> - David, pots revisar els comentaris d'en Joan respecte el gdm?

Ja ho controlava, pero no crec que m'ho pugui mirar fins dema (aquest
teclat no te accents, per cert) al vespre. Si algu pot aplicar les
correccions abans de dema, ja es podria pujar, si no, ja ho fare jo.
De totes maneres pot ser que ja hagim fet tard per a la 2.24.0, ja que
la data d'entrega era avui, no?

Ara he de marxar, que se m'ha acabat la pausa.