Re: [GNOME] Traducció del metacity per revisar

div set 19 20:07:47 CEST 2008

Bones Gil,

El 18 / setembre / 2008 01:01, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> Bones,
>
> Pujat i els comentaris:
>
> (NO APLICAT)
> msgid "Missing %s extension required for compositing"
> msgstr "Manca l'extensió %s necessària per als efectes digitals"
>
> -- te l'has tret de la màniga o de on el "efectes digitals" diria que
> fem servir composició en la resta de cadenes (l'open-tran no dóna cap
> resultat pel GNOME :(

El vaig treure del Metacity, on ja hi havia diverses cadenes on es
feia servir. La veritat és que també prefereixo «composició», i així
ho he canviat a la correcció que adjunto.

Gràcies.

Salut,
David
Name: metacity_rev2.tar.gz