[GNOME] Sobre el gtk+/gtk-properties

dic set 10 23:15:22 CEST 2008

Bones,

Crec que el que va passar és que la traducció fou pujada correctament
a la branca gtk-2-12 [1] entre l'alliberament del 2.22.0 i del 2.22.1
(és a dir, ja s'havia creat la branca per al 2-22), però si no
m'equivoco, no es va pujar mai al trunk [2].

En principi no cal fer res doncs, he mirat d'incorporar els canvis de
la traducció de la branca a la que hi ha al trunk i l'he completada.
L'envio d'aquí a uns moments.

Salut!,
David.

[1] http://svn.gnome.org/viewvc/gtk%2B/branches/gtk-2-12/po/ca.po?view=log
[2] http://svn.gnome.org/viewvc/gtk%2B/trunk/po/ca.po?view=log

El 10 / setembre / 2008 19:48, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: