[GNOME] GNOME 2.24

diu set 7 13:28:15 CEST 2008

Bones,

a la pàgina de l'estat de les traduccions [1] hi he afegit un enllaç a
la pàgina dels objectius a traduir per al GNOME 2.24 [2] que va crear
en Joan. D'aquesta manera s'hi pot accedir des d'allí sense haver de
cercar la pàgina.

Una altra cosa que he fet és que les taules es puguin ordenar segons
la columna. Veureu que ara apareixen unes fletxes al costat de la
capçalera de cada columna. Si hi feu clic, podreu ordenar la taula
segons el mòdul, conjunt o traductor.

També ho he aplicat a la taula de traduccions de la pàgina de l'estat
de les traduccions, de manera que ens estalviem feina i no hàgim
d'ordenar manualment les files segons l'estat en editar la taula. El
que encara no he sabut fer és que l'ordenació segons estat doni més
es pot fer a través de les plantilles per a aquests estats, però
encara no ho he trobat. Si algú sap com fer-ho, que ho apliqui. Jo ho
seguiré investigant.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Traduccions_GNOME_2-24