[GNOME] Agafant traduccions

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div set 5 14:28:21 CEST 2008

Ni idea,

Si vols fes una pàgina com la que vaig crear pel GNOME 2.22 [1] i
posa-hi tots els mòduls que creguis que haurien d'estar traduïts pel
GNOME 2.24 i si de cas posa-hi una altra columna amb el responsable i un
interrogant perquè cadascú confirmi el que traduirà (si no treuen el ?
es que es pot agafar :)

Un cop la tinguis avisa-ho a la llista i deixem fins després el dilluns
15 perquè la gent tregui ? sinó barra lliure (avisant a la llista).

Què et sembla?

Salut!

[1]
http://www.softcatala.org/w/index.php?title=Traduccions_GNOME_2-22&oldid=8001

El dv 05 de 09 de 2008 a les 12:53 +0200, en/na Joan va escriure: