[GNOME] Traducció de la documentació de l'evince

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll oct 20 01:07:20 CEST 2008

Bones,

En línia:

El dg 19 de 10 de 2008 a les 19:53 +0200, en/na Joan va escriure:
> [...]
> and "
> "rather than using folder-based bookmarks, it has topic-based
> bookmarks."
> msgstr ""
> "L'Epiphany és un navegador web simplista per al GNOME amb la majoria
> de les "
> "funcions estàndard com el bloqueig de finestres emergents i navegació
> amb "
> "pestanyes. També té extensions opcionsl i enlloc d'organitzar les
> adreces "
> "d'interès en carpetes, les ordena basades en temes."

la 2a ok, la 1a no, ja que no és que el programa sigui senzill, sinó que
s'ha fet de manera que sigui minimalista en quan a interfície d'usuari,
no l'he canviat

> [...]
> "final de l'adreça, reemplaçeu <replaceable>NUMCAR</replaceable> amb
> la mida "
> "que vulgueu. Per exemple, utilitzeu
> <userinput>http://www.google.com/search?"
> "q=%s%{width=15}</userinput> per a establir la mida del camp de cerca
> de "
> "Google a 15 caràcters."
>
> "... d'una adreça d'interès intel·ligent."
> reemplaçeu → reemplaceu
>

> msgid "Clearing your personal data"
> msgstr "Netejar les dades personals"
>
> "Com netejar les dades personals" (potser s'haurien de repassar la

La resta de títols de la secció em semblen bé i aquest ja hi encaixa
(almenys així em sembla a mi)

> [...]
> certificat. "
> "Podeu obrir el visualitzador de certificats fent clic a una de les
> dues "
> "icones de cadenat, o si escolliu <menuchoice><guimenu>Visualitza</"
> "guimenu><guimenuitem>Informació de seguretat de la
> pàgina</guimenuitem></"
> "menuchoice>. La pestanya <guilabel>General</guilabel> proporciona els
> "
> "detalls següents:"
>
> "... certificats si feu clic ..."
> "... cadenat o si escolliu ..." (sense coma)

Gràcies,

Ja està pujat :)

Salut!