[GNOME] errada al nautilus-sendto

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dij mar 13 14:03:50 CET 2008

Umm, només un petit detall... "enviador" no existeix en català :S

En altres llengües s'ha traduit directament "Nautilus Envia a". No és gaire
maco, pèrò és una opció.
Una altra opció és "Connector/Mòdul/Opció/Funció 'Envia a' del Nautilus".

Què en penseu?

El 12/03/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: