[GNOME] traducció de les notes de llançament

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim mar 11 12:13:13 CET 2008

bones,

aquí va la nova versió, veureu que hi ha molts canvis, però que són
coses molt petites a tot plegat

esperaré a pujar-lo al vespre, però d'avui al vespre no passarà perquè
demà ja surt, per tant, les errades es poden anar corregint quan es
detectin però així també ja estarà pujat :)

salut!

El dt 11 de 03 del 2008 a les 11:14 +0100, en/na Gil Forcada va
escriure: