Re: [GNOME] Actualització de la traducció de l'F-Spot 0.42

dij mar 6 22:21:29 CET 2008

Bones,

casualment m'havia posat a mirar-lo aquesta tarda i l'he acabat ara.

Adjunto les correccions i suggeriments com a diff respecte al fitxer
que vas enviar en aquest fil.

El 06/03/08, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: