[GNOME] Re: Assignació del gtk+

dic mar 5 00:04:39 CET 2008

Bones,

només dir que després de parlar amb l'últim traductor m'he posat a
fer-lo. Suposo que entre setmana ja l'hauré acabat.

Per cert, un cop s'hagi pujat l'e-d-s (ja està corregit a la llista),
aquest serà l'últim mòdul per completar dels oficials del GNOME!

El 03/03/08, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: