[GNOME] gimp 2.4 per revisar i pujar al cvs

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic jun 25 08:38:24 CEST 2008

Bones Quim,

A mi no em surt que s'hagi d'actualitzar cap fitxer, segur que vas
modificar-hi res aquí? (Ja de pas que ho mires podries aplicar el que et
vaig comentar en els po de la versió trunk).

Tots els canvis que veig que hi ha és perquè et posen el msgstr a la
línia de sota quan encara té espai per estar a la de sobre.

Podries mirar de passar-hi un intltool-update als fitxers abans de
fer-ne el diff?

O sigui:
- baixes el codi del GIMP sencer per svn
- fas un «intltool-update ca» en tots els directoris (o bé ho agafes del
DL)
- en fas una còpia del ca.po resultant (jo li dic ca.svn.po)
- modifiques tot el que et sembli necessari
- en acabat tornes a passar l'«intltool-update ca» al fitxer que has
traduït
- finalment només has de fer un diff entre els dos fitxers «diff -u
ca.svn.po ca.po > ca.po.diff» (o bé amb el meld)
- ajuntes els diff resultants en un arxiu perquè ho revisem

En aquest fil has enviat un diff de més de 1000 línies però que no hi ha
cap cadena modificada, només que com que els Kbabel canvia els msgstr i
els posa a sota et canvia el format dels fitxers i llavors hi ha falses
diferències.

P.D. si realment hi vas fer canvis diga-ho però eh, que almenys jo, no
n'hi he trobat en la versió que hi ha ara mateix entre els fitxers que
has enviat i la branca gimp-2-4 del svn del GNOME.

Salut!

El dl 12 de 05 de 2008 a les 14:14 +0200, en/na Gil Forcada va escriure: