Re: [GNOME] Actualització del gnome-subtitles

Joan jodufi a gmail.com
dic gen 30 08:03:05 CET 2008

Hola,

Corregits tots els canvis que comenta en David.

Gil, vaig posar-ho al wiki, però després només vaig previsualitzar i no
desar :P
Ho he tornat a posar.

Salut,
Joan

El 30/01/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: