[GNOME] Actualització del pan2

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll gen 28 00:58:26 CET 2008

bones,

si em comentes aquestes quatre coses el pujo immediatament :)

#: ../pan/gui/actions.cc:274
msgid "Get New _Headers in Selected Groups"
msgstr "Aconsegueix les _capçaleres noves dels grups seleccionats"

#: ../pan/gui/actions.cc:275
msgid "Get New _Headers in Subscribed Groups"
msgstr "Aconsegueix les noves _capçaleres dels grups subscrits"

#: ../pan/gui/actions.cc:276
msgid "Get _Headers..."
msgstr "Obtingues les _capçaleres..."

-- en els dos primers fas servir aconsegueix i en el tercer obtenir, com
quedem? :P

msgid "_Save Articles from this NZB..."
msgstr "_Desa els articles des d'aquest NZB..."

-- ...els articles d'aquest NZB ?

msgid "Abbreviate Group Names"
msgstr "Abrevia els noms del grup"

-- noms dels grups ?

msgid "Import NZB Files"
msgstr "Importa els fitxers NZB"

-- Importa fitxers NZB (diria que en aquest cas encara no se sap quins
fitxers en concret són)

"  capçaleres:grup.nom      Baixa les Capçaleres noves del grup de
noticies "
"especificat.\n"

-- capçaleres (minúscula)

msgid "Queued for Decode"
msgstr "Està en cua per a descodificar"

-- pel meu gust i trauria el "està" ja que no és -ing en anglès més que
res

això és tot el que he vist :)

salut!

El dg 27 de 01 del 2008 a les 23:09 +0100, en/na Joan va escriure: