Re: [GNOME] traducció de l'Evince

dij gen 17 21:32:15 CET 2008

Bones Gil,

Primer de tot, el que he vist:

#: ../backend/comics/comics-document.c:151
#, c-format
msgid "File corrupted."
msgstr "Fitxer està malmès."

-- El fitxer està malmès.

#: ../shell/eggfindbar.c:172
msgid "Case sensitive"
msgstr "Diferencia les majúscules de les minúscules"

-- Distingeix entre majúscules i minúscules (recull)

#: ../shell/eggfindbar.c:173
msgid "TRUE for a case sensitive search"
msgstr "Cert per a una cerca que distingueixi majúscules de minúscules"

-- distingeixi

#: ../shell/eggfindbar.c:359
msgid "C_ase Sensitive"
msgstr "_Distingueix entre majúscules i minúscules"

-- Distingeix

#: ../shell/eggfindbar.c:363 ../shell/eggfindbar.c:366
msgid "Toggle case sensitive search"
msgstr "Commuta a una cerca que distingueixi entre majúscules i minúscules"

-- distingeixi

En segon lloc, per a qualsevol cosa que faci referència a la traducció
de l'Ubuntu o a la utilització del Launchpad, hauries de fer un CC a
la llista de traducció de l'ubuntu (ubuntu-l10n-ca at
lists.ubuntu.com).

Launchpad. Per qualsevol dubte de funcionament amb les traduccions del
Launchpad, pots demanar-ho a la llista de l'Ubuntu, o bé directament a
mi mateix o als altres membres de l'equip de traducció.

Salut i bona feina!,
David.

El 07/01/08, Gil Forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: