[GNOME] Actualització de la traducció del gbrainy 0.5

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 6 20:56:22 CET 2008

En/na Francesc Dorca i Badia ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> He intentat instal·lar el gbrainy a la meva Gutsy i m'he trobat amb el
> següent problema:
>
> * Si intento instal·lar el paquet Debian, m'apareix un problema de
> dependències amb aquest paquet
>
> libmono-corlib2.0-cil
> <http://packages.debian.org/sid/libmono-corlib2.0-cil> (>= 1.2.5)
>
> ja que la versió de la Ubuntu és 1.2.4.
>
> * Si vull compilar-ho com fan els homes de veritat, em trobo amb
> aquest problema (segurament és el mateix que en el punt anterior)
Pots provar:

· Usant aquest paquet -> http://www.getdeb.net/app.php?name=gBrainy

· L'error de compilació et passa perquè no tens el mono-devel.
Necessites aquestes paquets per compilar-ho intltool, mono-gmcs,
mono-devel, libmono-dev, libgnome2-dev, libgnomeui-dev,
libmono-cairo2.0-cil.

Espero et funcioni. Qualsevol comentari millor fora de la llista sinó és
un tema de traducció per no fer un off-topic.

Ja em diràs que tal et funciona.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/