[GNOME] gnome-build a revisar

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div feb 29 00:59:16 CET 2008

bones,

en principi si que es podria traduir, s'hauria de veure el context però
no és una variable com a tal a l'estil un %s o %d

si t'hi fixes no hi ha cap
#, c-format
abans del msgid, de manera que no es tracta de cap manera, sinó que es
mostrarà tal qual

el que no tinc clar (i per això no he tocat) és si aquestes cadenes es
veuen per algun lloc o altre i per tant si no sabem com estan traduïts
(si és que ho estan) com s'han de deixar ...

s'hauria d'omplir un bug i mirar què han fet els altres equips de
traducció :)

te n'encarregues?

salut!

El ds 23 de 02 del 2008 a les 10:55 +0100, en/na Francesc Vilches va
escriure: