Re: [GNOME] Un error clàssic

dim des 30 15:48:21 CET 2008

Bones,

No crec que sigui una cadena del GNOME. Crec que prové del Synaptic,
de l'update-manager o bé d'alguna de les biblioteques de l'apt.

Totes aquestes traduccions es porten o bé des de Debian o des de
l'Ubuntu. Jo també he observat aquest problema, però no he trobat mai
la cadena en qüestió. Tot i això, ho solc veure en sistemes Ubuntu on
encara no s'ha fet cap actualització dels paquets de llengua (en una
instal·lació nova abans de fer cap actualització, per exemple).

És per això que crec que pot ser que es tracti d'una cadena errònia
que es va solucionar en el seu dia, però apareix sempre en una
instal·lació inicial de l'Ubuntu i és substituïda per la correcta en
actualitzar els paquets de llengua.

Francesc, quina versió tens del paquet de llengua en aquest sistema de
la captura? (Pots comprovar-ho escrivint «aptitude show
language-pack-ca | grep Versió» a l'intèrpret d'ordres o bé fent
servir el Synaptic, triant el paquet «language-pack-ca» i mirant-ne
les propietats, per exemple).