[GNOME] Documentació del Dasher

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis des 6 14:11:20 CET 2008

Bones Joan,

No és per desmoralitzar, però si de bones a primeres veus que una
documentació (o una UI, pel cas és el mateix) hi ha moltes errades en
l'original, val més perdre 5 minuts emplenant un bug al bugzilla del
GNOME que no pas traduint el programa/documentació, ja que quan
s'arreglin les errades tot passarà a fuzzy i/o no traduït amb lo qual
com a mínim ja hauràs de perdre temps tornant a revisar la documentació.

Si dius que està tant malament, podries emplenar el bug primer? :)

La deixo com a pendent i em miro d'altres traduccions si no et sap greu.

Salut!

El dl 03 de 11 de 2008 a les 23:39 +0100, en/na Joan va escriure: