[GNOME] Errada

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij ago 21 15:48:34 CEST 2008

Bones,

El que hi he vist:

 msgid "Whether autoopen files should be opened on newly mounted media."
-msgstr "Si s'han d'obrir fitxers automàticament en muntar medis nous."
+msgstr "Si s'han d'obrir fitxers automàticament en muntar suports
nous."

-- Si no vaig errat el que es referix aquí és que si hi ha fitxers que
s'executen automàticament en els suports extraïbles, que els obri.

 "Whether gnome-volume-manager should automatically mount removable
storage "
 "media when they are inserted."
 msgstr ""
-"Si el gnome-volume-manager hauria de muntar automàticament els medis "
+"Si el gnome-volume-manager hauria de muntar automàticament els suports
"
 "d'emmagatzemament extraïble quan s'insereixin"

-- el punt final.

 msgid "_Auto-run programs on new drives and media"
-msgstr "Executa _automàticament programes a les unitats i medis noves"
+msgstr "Executa _automàticament programes a les unitats i suports
noves"

-- nous ?

 #~ msgid "The file \"%s\" on the inserted media is an auto-runfile."
-#~ msgstr "El fitxer «%s» al medi inserit és un fitxer d'execució
automàtica."
+#~ msgstr "El fitxer «%s» al suport inserit és un fitxer d'execució
automàtica."

-- El suport inserit conté el fitxer d'execució automàtica «%s». ?

Bona feina!

Salut!

El dj 14 de 08 de 2008 a les 21:48 +0200, en/na Joan va escriure: