[GNOME] Traducció de la documentació del gcalctool

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll abr 28 10:08:11 CEST 2008

Bones,

Me l'estic mirant, ja en porto una petita part revisada, però encara no
he tingut temps d'acabar-lo.

Disculpa el retard

Salut!

El ds 05 de 04 de 2008 a les 00:04 +0200, en/na Joan va escriure: