Re: [GNOME] Si ningú veu inconvenient m'agafo la documentació de....

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dij set 27 10:46:14 CEST 2007

Uff!!! si que hi ha feina per començar: ;-)
De moment volia dir-vos que m'agafo deu dies sabàtics per a fer el camí de
Sant Jaume.......així que ho deixo tot "penjat" i ja ho tornaré a
agafar quan torni............ :D :D :D

Necessito relax!!!

Quan torni el primer que faré serà repassar les cadenes pendents que tinc de
totes les traduccions fetes fins ara (brasero.......)

Apa nois...........marxo de vacances que encara no n'havia fet!!!

Salut!
Francesc.

El 26/09/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: