[GNOME] tipus mime

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dim set 25 23:34:44 CEST 2007

Tens tota la raó del món:

A mi em surten "afectats" els fitxers medusa i nautilus-actions.

Segons el que es decideixi........els tornem a pujar corregits sense cap
problema ;-)

El 25/09/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: