Re: [GNOME] Cop de mà amb la traducció de l'OpenOffice.org

dll set 24 20:24:26 CEST 2007

Bones Jordi,

Jo fins que no s'hagi alliberat el Gnome 2.20.1 i l'Ubuntu Gutsy no
crec que pugui dedicar-me a fer traduccions noves, però després d'això
(a finals d'octubre), miraré de veure si us puc donar un cop de mà.

El 24/09/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: