[GNOME] gimp 2.4 rc 3

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll set 24 17:46:33 CEST 2007

bones Quim,

veig que falten cadenes per traduir també:

http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-extras

gimp-script-fu
gimp-libgimp
gimp-plug-ins
interfície del gimp
gimp-gap (moltes en aquesta)
gimp-tiny-fu (moltes aquí també)

totes són de trunk, no se si s'ha de mirar alguna branca en concret

si necessites ajuda diga-ho,

salut!

El dl 24 de 09 del 2007 a les 15:36 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: