Re: [GNOME] Algú veu inconvenient en que m'agafi les següents traduccions?

div set 21 19:25:52 CEST 2007

Bones Francesc,

2007/9/21, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com>:
> Ja direu quelcom............
>
> - gdesklets -------> Xavi Conde
> - gdesklets-extras  ----> Aleix Badia
> - hipo -----> Gil Forcada
> - istanbul ---------> Carles Canellas
> - medusa ---------> Aleix Badia
> - nemiver ---------> David Planella

Pel que fa al nemiver, ja me n'encarrego jo (casualment l'he enviat fa
mitja hora a la llista).

Per la resta, suposo que en Gil i en Xavier ja et diran el què, però
t'aconsellaria que els traductors que no han estat actius últimament
(*) (és a dir, que potser no segueixen la llista) els contactis
directament per correu, no fos cas que ja hi estiguin treballant.

(*) Aleix Badia (gdesklets-extras, medusa), Carles Canellas (istanbul)