[GNOME] xchat-gnome per revisar

dij set 20 22:45:31 CEST 2007

Hola Francesc,

voldria recordar-te que abans d'agafar un mòdul s'ha de consultar a la
llista si és que hi ha algú que l'està fent, o bé contactar l'últim
traductor.

Ho dic perquè en el cas de l'xchat-gnome jo n'era l'encarregat, i
només si ens atenim a aquestes normes evitarem la duplicitat
d'esforços.

Pel que fa als canvis:

 msgid "_Colorize nicknames"
-msgstr "Sobrenom antic"
+msgstr "_Coloreja els sobrenoms"

 #: ../src/common/outbound.c:3536
-#, fuzzy
 msgid ""
 "CYCLE [<channel>], parts the current or given channel and immediately rejoins"
-msgstr "CYCLE, surt i retorna immediatament al canal actual"
+msgstr "CYCLE [<canal>], surt del canal actual i torna-hi a entrar "
+"immediatament"

-- «hi torna a entrar»

 #: ../src/fe-gnome/apps_xchat.schemas.in.h:4
-#, fuzzy
 msgid "Colorize nicknames in the main window"
-msgstr "Mostra colors a la pantalla principal"
+msgstr "Coloreja els sobrenoms a la pantalla principal"

-- «Acoloreix»

El 19/09/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit: