[GNOME] estat del GNOME 2.20

gil forcada gilforcada a guifi.net
dim set 18 17:29:21 CEST 2007

bones,

com veureu a http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-2-20 en aquest
llançament (i gràcies a tots) sortirà el GNOME 2.20 amb pràcticament el
100% de les cadenes traduïdes i si tenim en compte que gairebé ningú
agafa el codi directament dels tarballs que s'alliberaran demà vol dir
que les 261 cadenes dubtoses i  les 145 per fer poden estar perfectament
abans del GNOME 2.20.1[1] (15 d'Octubre, d'aquí un mes)

els mòduls que els falta cadenes per acabar i el seu estat:
- gtk+-propierties en Josep em va comentar que l'estava fent
- evolution enviat per en David Planella i me l'estic revisant[2]
- gdm2 enviat per en Xavi Salvat [3]
- metacity li falta una cadena que és moooolt llarga, algú la vol fer??
- orca li falten 13 cadenes que són molt complicades (són noms de
lletres d'altres alfabets) si algú sap com es diuen que ho digui, amb la
Sílvia hem pensat de demanar-ho al Termcat
- tomboy li falten 2 cadenes (Jordi com ho tens per fer-les?)

[1] http://live.gnome.org/TwoPointNineteen
[2] l'estic revisant de dalt a baix, si algú vol col·laborar amb la
revisió que comenci pel final i vagi pujant, vaig per la línia 5000 i
n'hi ha 24000 :)
com ja he comentat en el fil hi ha força errades a l'estil '%s' o gdm i
tonterietes més d'estil que de traducció però que estaria bé tenir
resoltes

de manera que si entre tots acabem l'evolution i el gdm2, el que és la
interfície ja estarà pràcticament al 100% :)

feliç llançament del GNOME per demà (i inici de l'OO.o Conference!)

salut!