[GNOME] Wiki amb l'estat de les traduccions

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dis set 15 23:18:25 CEST 2007

Està molt bé......

Només tinc el dubte de com entrar per anar actualitzant l'estat de les
traduccions.......fa falta usuari, oi?

El 15/09/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: