[GNOME] trobada el diumenge a l'IRC

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis set 15 21:40:52 CEST 2007

En/na gil forcada ha escrit:
> bones,
>
> com us va a la gent quedar el diumenge a l'IRC per fer feina?
>
> PER FI tinc Internet al pis (si us arriba el correu n'és una prova) així
> que amb la Sílvia i tothom qui vulgui ens veiem per allà durant tot el
> dia :)
>
> P.D. David Planella ... tot just passo a la línia 3000 de l'Evolution!!!

Jo demà estaré a l'IRC i intentaré actualitzar els meus mòduls i enviar-los a
la llista.

Vull comentar una cosa que l'altre dia et vaig comentar informalment.

Els esforços de traduccions a GNOME els últims dies abans de que s'empaqueti
molt sovint no es gaudeixen normalment en la versió que s'empaqueta sinó en
les següents.

Per exemple, si demà actualitzo el Tomboy, que té unes quantes cadenes per
traduir, estarà a la branca 2.20 del SVN però fins que l'autor no faci una
nova "release" del paquet la traducció no estarà empaqueta ni es distribuirà,
estarà de fet només al dipòsit SVN. Lògicament es molt difícil saber quan cada
paquet farà el release perquè tots tenen calendaris d'alliberament diferents.
La meva postura amb els meus paquets és mantenir-los sempre el més
actualitzats possibles.

Fins demà,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/