[GNOME] traducció de les release-notes

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
div set 14 05:40:01 CEST 2007

Bones,

Jo havia de revisar el text abans que l'enviéssim a la llista, però no
ho vaig poder fer per problemes tècnics. Per tant, envio ara les meves
correccions. Com que en són moltes, envio com a adjunció el diff i
el .po sencer corregit.

Ja direu :)

Salut!

El dc 12 de 09 del 2007 a les 14:38 +0200, en/na gil forcada va
escriure: