[GNOME] Brasero per revisar

dij set 13 21:54:11 CEST 2007

Bones,

El 13/09/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit:
> Perfecte............així no caldrà que enviï l'enèsima versió.
> Ho vam deixar tal com comentes més avall....
>
> David.................em baixo el paquet del SVN.......sempre ho provo amb
> la megaúltima versió.

Sí, ja ho sé, em referia al programa. Normalment les traduccions són a
l'svn abans que els programes siguin empaquetats per a les
distribucions, i és per això que les traduccions de l'svn solen ser
més noves que els programes inclosos a les distribucions. Per això et
deia que miressis si la versió del programa que vas fer servir per a
la comprovació és exactament la mateixa que la traducció de l'svn.