[GNOME] URGENT Correcció del GIMP per pujar al cvs

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij oct 25 15:42:49 CEST 2007

pujat!

http://svn.gnome.org/viewvc/gimp?view=revision&revision=23945

tot i així falten algunes cadenes per traduir:
http://l10n.gnome.org/module/gimp

gimp-libgimp 2
gimp-plug-ins 1
la interfície d'usuari en falten 17+3

si vols acabar-les de fer no són moltes :)

miraré de revisar els diffs a veure si hi trobo res

salut!

El dj 25 de 10 del 2007 a les 09:17 +0200, en/na gil forcada va
escriure: