[GNOME] istanbul per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dim oct 16 20:36:45 CEST 2007

Francesc uns comentaris:

#: ../data/istanbul.schemas.in.h:3
msgid "Set true, if you want to record the mouse pointer"
-msgstr "Establiu-ho a «true» (cert) si voleu gravar el punter del
ratolí"
+msgstr "Activeu-lo si voleu gravar el punter del ratolí"

-- aquesta l'hauries de deixar tal com està ja que si t'hi fixes, el
fitxer on està aquesta cadena és .schemas i això vol dir que aquest
fitxer és de claus del gconf, on s'hi han de posar valors en concret
perquè el programa funcioni, en aquest cas es pot posar a «true» o
«false» perquè també es vegi el punter del ratolí al vídeo que
s'enregistrarà

msgid "istanbul"
msgstr "Istanbul"

-- els noms dels programes sempre els comencem amb majúscula

#: ../istanbul/main/tray_popup.py:67
msgid "translator-credits"
msgstr "Carles Canellas <carlescanellas a hotmail.com>"

-- t'has tret dels crèdits?

ja em diràs què et semblen les meves propostes

salut!

El dt 16 de 10 del 2007 a les 13:00 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: