Re: [GNOME] Traducció de la documentació del gnome-media

Joan jodufi a gmail.com
dim oct 16 00:38:13 CEST 2007

Tot correcte i corregit.
He suprimit un parell de vostre i he canviat els "per defecte" per
"predeterminat", a mi també m'agrada més. Ara s'hauria d'actualitzar el
gnome-media.
Si no hi ha res més, ja es podria pujar.

Salut,
Joan

El 16/10/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: