Re: [GNOME] Offtopic: Qui tradueix al català el google gmail?

Joan jodufi a gmail.com
dll oct 15 10:45:01 CEST 2007

Diria que la traducció del gmail al català la porta el mateix Google.
Per tant t'hauries d'adreçar als senyors de Google, no? Com fer-ho ha és una
altra cosa

Salut,
Joan

El 15/10/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit: