[GNOME] dubte al gnome-media

gil forcada gilforcada a guifi.net
dis oct 13 17:43:27 CEST 2007

bones,

tot començant a revisar la documentació del gnome-media (sí Joan no me
n'he oblidat :)

he vist una captura seva que posava de títol "Sensetítol"

així que ho he anat a mirar i efectivament hi ha això al .po de la
interfície:
#. Translator comment: default trackname is 'untitled', which
#. * has as effect that the user cannot save to this file. The
#. * 'save' action will open the save-as dialog instead to give
#. * a proper filename. See gnome-record.c:94.
#: ../grecord/src/gnome-recorder.c:142 ../grecord/src/gsr-window.c:1683
#: ../grecord/src/gsr-window.c:2482
msgid "Untitled"
msgstr "Sensetítol"

diria que igualment es pot posar l'espai oi?

algú que en sàpiga més que jo em podria dir sí o no?

salut!