[GNOME] seahorse per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij oct 11 00:23:17 CEST 2007

David,

podries revisar si els canvis que comentaves aquí ja estan tots
reflectits al po que hi ha ara mateix als dipòsits del GNOME?

veig que en Josep va pujar alguna cosa que sembla que sigui lo teu però
com que avui ho has recordat ...

per veure les diferències de l'última versió amb l'actual:
http://svn.gnome.org/viewvc/seahorse/trunk/po/ca.po?r1=1959&r2=1958&pathrev=1959

ja diràs!

El dg 09 de 09 del 2007 a les 17:58 +0200, en/na David Planella va