[GNOME] errada al damned-lies

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dic oct 10 20:09:46 CEST 2007

Tens raó!

Pensava que ho havia arreglat l'últim cop, però veig que sem va passar.
Perdó ^^

Com que em feia ràbia veure sempre les 3 cadenes dubtoses de les
llengües que no sabem, les he "traduït" (les he deixat igual) i he posat
el comentari "FIXME". Total, si han de sortir en anglès directament, com
a mínim que no estiguin "fuzzy"...

Aviam si algú ho pot pujar, que ara mateix no tinc accés a l'SVN...

Merci!

El dc 10 de 10 del 2007 a les 16:43 +0200, en/na gil forcada va
escriure: