[GNOME] Actualització de l'Anjuta

gil forcada gilforcada a guifi.net
div oct 5 13:07:16 CEST 2007

has enviat el mateix fitxer que l'altra vegada oi? del 21 de setembre
tinc apuntat a l'evolution

precisament ahir vaig començar a mirar-me els correus més vells i el
segon més vell (després del fantasdic de la Sílvia) era aquest

li estic fent una repassada de dalt a baix i hi ha força coses
(tonteries petites) que s'han de canviar

si em deixes uns dies miraré a veure si tinc temps d'acabar-lo de
revisar del tot - que a més està proposat per a incloure's en el GNOME
2.22 i llavors sí que haurà d'estar MOLT ben traduït :)

salut!

El dv 05 de 10 del 2007 a les 07:46 +0200, en/na Joan va escriure: