Re: [GNOME] Documentació del gnome-games 2

Joan jodufi a gmail.com
dim nov 27 08:07:30 CET 2007

Hola Gil,

Tot perfecte. He corregit un parell de coses que hi he vist.
També he tornat a deixar el nom «Number Place», ja que aquest mai es va
arribar a traduir en català. Mirant a la wikipedia en català, allà també
utilitzen el nom «Number Place».

Ja portem la meitat :)

Salut

El 26/11/07, Gil Forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: