[GNOME] Cadenes del gparted

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dll nov 26 22:18:47 CET 2007

bones,

+msgstr "Comprova i repara el sistema de fitxers (%1) en el %2"

ho he deixat igual canviant el final per "(%1) en %2"

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/gparted?view=revision&revision=789

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/gparted

salut!

El dl 26 de 11 del 2007 a les 21:54 +0100, en/na David Planella va