[GNOME] Re: Correcció al Nautilus

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dij nov 22 00:26:07 CET 2007

ben vist,

ja feia temps que li donava voltes a la cadena aquesta però no m'hi
havia fixat massa tampoc

pujat!

commit a la branca 2.20:
http://svn.gnome.org/viewvc/nautilus?view=revision&revision=13438

commit a HEAD:
http://svn.gnome.org/viewvc/nautilus?view=revision&revision=13437

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/nautilus

salut!

El dc 21 de 11 del 2007 a les 23:16 +0100, en/na David Planella va