[GNOME] PO del GIMP 2.4.1 per pujar

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dll nov 12 16:02:04 CET 2007

aquests canvis ja estaven fets als po anteriors? perquè si t'hi fixes en
el meu missatge anterior ja havia fet el commit tant a trunk com a la
branca 2.4

el de la càmera em sona, el del GIMP no se si és una errada nova

salut!

El dv 09 de 11 del 2007 a les 00:27 +0100, en/na Joaquim Perez va
escriure: