[GNOME] errada a l'epiphany

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca a gmail.com
dis nov 10 01:23:47 CET 2007

Hola Gil,

Jo crec que hauria de ser "Baixa" i no pas "Baixar". Però a la captura hi
apareix un "invadir" que realment fa molt més mal a la vista. Evidentment
hauria de ser "envair".

Atentament,

Francesc

El 06/11/07, Gil Forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: