Re: [GNOME] Documentació del gnome-games 2

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
div nov 9 19:50:22 CET 2007

He vist aquest correu al final de tot, i em sembla que ningú t'havia
contestat ;-)
Les poques coses que he vist:

msgstr "Bases del Blackjack"
Regles millor?
 humans i ordinadors El glChess detecta motors
(et falta el punt)

msgstr "El <application>glChess</application> està escrit en Python i
utilitza el GTK+ i el Cairo per a renderitzar el tauler d'escacs. La
compatibilitat 3D està disponible de manera opcional utilitzant l'OpenGL,
utilitzant les biblioteques Python OpenGL i GtkGLExt. Com la majoria del
programari modern 3D, es recomana tenir acceleració per maquinari però
hauria de funcionar correctament amb programari. El glChess ve amb el GNU
Chess com a jugador predeterminat d'intel.ligència artificial."

una mica de traducció lliure, que aquesta no li veig gaire sentit ;-)

-Com la majoria del programari modern 3D, es recomana tenir acceleració
gràfica però hauria de funcionar correctament sense.

Bona feina!
Francesc.

El 29/10/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: