Re: [Recull] Re: [GNOME] Re: Traducció Accerciser

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
diu maig 27 20:37:02 CEST 2007

Hola!

> Si no hi ha més coses, ja es podrien pujar les dues traduccions. La de
> l'aplicació un altre cop :)

Seria millor enviar un nou correu, i que el missatge indiqui que la
traducció ja es pot pujar, així se separa d'aquest fil.

> Mentre no em dieu res de la traducció del goobox, podria començar la
> traducció del gnome-subtitles o de qualsevol altre aplicació.

Segons un dels correus d'en Jordi, la traducció del goobox ja es va pujar.

A banda del gnome-subtitles, també pots fer una ullada a aquests mòduls:

http://l10n.gnome.org/POT/libgnomecups.HEAD/libgnomecups.HEAD.pot
-- és força curt, 10 missatges, pero és important

http://l10n.gnome.org/POT/empathy.HEAD/empathy.HEAD.ca.po
-- hauries de demanar permís a en jordi mallach abans.

I també hi ha noves cadenes al pan2. Tens on escollir :) !!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com