Re: [GNOME] Actualització del damned-lies

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dim maig 15 10:57:06 CEST 2007

Bones Sílvia,

un parell de suggeriments:

#: ../gnome-modules.xml.in.h:66
msgid "Property Nicks"
msgstr "Propietats dels sobrenoms"

-- Sobrenoms de les propietats (es el mòdul de propietats de gtk+)

#: ../releases.xml.in.h:6
msgid "Extra Gnome Applications"
msgstr "Aplicacions extra del Gnome"

#: ../releases.xml.in.h:7
msgid "GNOME Fifth Toe. Extra software."
msgstr "El GNOME Fifth Toe. Programari extra."

-- De vegades em confonc quan faig clic en els enllaços perque els dos
tenen la paraula extra. Jo trauria la paraula extra de "gnome fifth
toe".

El 05/05/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: