[GNOME] Traduccions pendents per pujar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dis maig 12 00:15:46 CEST 2007

jo tinc pendents de pujar:

glade3
gnome-utils (acabo d'enviar la correcció fa un moment)
orca (les famoses cadenes de l'abecedari i moltes altres més)
pitivi
totem

i la documentació que ja has dit però a la que ara mateix li vaig a
afegir les cadenes legals de la sílvia

El dv 11 de 05 del 2007 a les 11:16 +0200, en/na Xavier Conde Rueda va