[GNOME] Re: PDA i ordinador de butxaca

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij maig 10 11:19:18 CEST 2007

Bones Paco,

El 09/05/07, PalmCAT <friviere a palmcat.cat> ha escrit:
> Hola Xavi,
> M'he donat d'alta a la llista de gnome per consell de Toni Hermoso,
> per que vull col·laborar a la traducció de j-pilot i dels conductes.
> He fet algunes propostes al launchpad de Ubuntu,. però fa més d'un any
> que ningú no les accepta ni les denega.

Què vols dir amb propostes? És que no se com va launchpad... :)

> Ara he vist que tu tt'has currat molt aquestes dues aplicacions i
> volia comentar-te alguna cosa.
> Ja sé que PDA està acceptat, però què et semblaria fer servir
> "Ordinador de butxaca", al colectiu de PalmCAT ens va costar diversos
> anys que aquesta paraula s'acceptés.
> Ja em diràs alguna cosa.

Si està acceptada, em sembla bé. Si et vols ocupar tu d'aquests mòduls
endavant, millor un mantenidor amb PDA que un sense :) .

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com